Pagina's

27 september 2012

Nail Art | Cute Flower

Hey iedereen!
Gisteren deed ik weer eens een ander kleurtje nagellak op, een leuke jeansblauwe van NYC. Aangezien het lang geleden was dat ik een naildesign had gemaakt, besloot ik iets frivool maar toch simpel uit te proberen. Ik kwam uit op een klein bloempje, waarvan het resultaat heel mooi is geworden! Ook eens proberen? Hieronder is de tutorial met een aantal leuke foto's!

Cute flower
1) Lak je nagels met een basecoat om je natuurlijke nagels te beschermen. 

2) Lak je nagels met een jeansblauw kleurtje, ik gebruikte één van NYC.

3) Neem een tandenstoker en doe een beetje gele nagellak (NYC) op een papiertje. Dep de punt van de tandenstoker erin en maak een klein geel puntje aan de linkerbovenkant van je ringvinger.

4) Neem dan je witte nagellak (essence) en doe van deze ook een beetje op een papiertje. Dep de punt in de nagellak en doe rond het gele puntje allemaal kleine witte (zie foto).

5) Breng een topcoat aan voor een mooie glans en om je design te beschermen.





Klaar! Ik vind het zelf heel mooi, hopelijk jullie ook! Als je vragen, tips, commentaar, suggesties,... hebt, schrijf ze maar hieronder! Byebye xx
xx Katrien

Geen opmerkingen: