Pagina's

24 september 2012

Mijn huidige topcoat

Hey iedereen!
Zoals ik al gezegd had in het vorige artikel, ga ik vandaag een kleine review doen over mijn huidige topcoat! Het is al superlang geleden dat ik 'm gekocht heb, maar het is wel een hele goeie! Ik heb het over Maybeline Express Finish Shock Control. Ik weet niet of ze hem nu nog verkopen, maar ik wou er toch een review over doen :3 Veel plezier!
Dit is de voorkant van het flesje. Zoals je ziet is er al heel wat uit, maar hij werkt nog even goed. Hij wordt helemaal niet stroperig, maar je moet hem wel regelmatig schudden.

Dit is de achterkant. Met de info, ingrediƫnten, en al dat soort dingen erop.
Dit is 'm op mijn nagels. Ik vind dat hij heel mooi blinkt! Er zit wel nog nagellak onder (essence colour&go, de lichtroze), maar zoals je ziet weerspiegelt hij heel fel. Dat vind ik wel leuk :) . 
Zo, mijn besluit over deze topcoat: hij blijft goed, zonder stroperig te worden, hij weerspiegelt en laat je nagels mooi glanzen, is perfect te dragen zonder nagellak en is makkelijk aan te brengen. Het enige minpuntje is dat Maybelline soms wel duur kan zijn, want deze heb ik volgens mij gekocht voor € 10,99. Waar weet ik niet precies, maar dan nog. Voor deze topcoat geef ik zeker een 8/10 , met grote onderscheiding geslaagd! Byebye xx


xx Katrien

Geen opmerkingen: