Pagina's

20 september 2012

Nail Art | Rose Sparkle Nails

Hey iedereen!

Wat is dit mooi geworden! Ik dacht aan een schattig, maar toch elegant nageldesign en ik ben hierop gekomen. Het is niet echt een design, maar later heb ik er nog een witte French tip opgezet. Ik ben helemaal gek op dit design en hopelijk jullie ook! Hieronder is de werkwijze en een fotootje.Rose Sparkle Nails
1) Lak je nagels eerst met een basecoat om je natuurlijke nagels te beschermen.

2) Lak je nagels met 2 laagjes lichtroze nagellak. Ik heb de lichtroze nagellak van essence gebruikt, uit hun Colour&Go- collectie.

3) Wacht tot de lichtroze nagellak goed droog is. Doe hierover dan een laagje roze glitternagellak over en verspreid de glitters goed. Ik heb de glitternagellak van Colour&Go van essence gebruikt.

4) Werk je design af met een topcoat, om je nageldesign te beschermen.

5) TIP! Een witte French tip staat hier heel mooi op!



Ziezo! Reacties, commentaar, tips en suggesties kunnen altijd hieronder geschreven worden! Veel plezier met dit design! Byebye xx

xx Katrien

Geen opmerkingen: