Pagina's

22 oktober 2012

Nagellak wishlist (tot nu toe)

Hey iedereen! 

Vandaag wil ik graag mijn nagellak-wishlist met jullie delen! Heel veel zijn het er niet, maar deze wil ik toch absoluut nog eens aankopen deze herfst of winter. Veel plezier! 


Deze blauwe met glittertjes vind ik gewoon té mooi! Volgens mij valt deze echt goed te combineren met  een donkerblauwe nagellak. Ook zeer geschikt voor de feestdagen, vind ik! 
Wat een mooie topcoat is dit! Er zit zelfs 18 karaat goud in, wat waarschijnlijk de prijs verklaard, namelijk 30 dollar! Deze kan ik op mijn Kerstlijstje zetten, want ikzelf vind hem toch een beetje duur! :D

Een french manicure set! Ik heb al een aantal keer french manicure uitgeprobeerd met mijn normale nagellak, maar een manicure setje lijkt me toch wel handig! Deze is van de Kruidvat en ziet er wel redelijk uit. 

Het wordt dan ook maar eens tijd voor mijn eerste Essie-lakje en ik heb besloten om Lovie Dovie te nemen. Zo'n schattig bubblegum roze kleurtje, dat kan ik toch niet aan me voorbij laten gaan! Veel beautyblogs die ik al bezocht heb zijn hier ook positief over, dus nog een reden temeer om hem te kopen!
Dit was mijn wishlist tot nu toe, maar wellicht komen er binnenkort nog wat bij... Ik hou jullie op de hoogte! 
Hebben jullie ook al een wishlist opgesteld? En zo ja, met welke nagellakjes? 

xx Katrien

Geen opmerkingen: