Pagina's

28 november 2012

Nailpolish Tag!


Hey iedereen! 

Ik had nog nooit een tag gedaan, maar toen ik er zoveel op andere beautyblogs zag dacht ik dat ik er ook maar eens één moest doen. Het is ook handig omdat je lezers meer te weten komen over jou! Deze gaat over nagellak en je mag hem zeker overnemen op jouw blog, ik heb hem trouwens ook van een andere blog gehaald (zie onderaan). Zo, hier komt 'ie!

1) Wat is je favoriete nagellak merk?
Catrice en NYC vind ik echt wel leuke merken, omdat ze goedkoop maar toch fijn zijn. Als ik naar een iets duurder mag gaan, vind ik de lakjes van China Glaze wel aanlokkelijk!
2) Glitter of niet?
Jajaja!! Glitter kan zo'n verschil maken tussen gewoon gelakte nagels en nagels met een glitterlak erover! Ik vind het altijd zo feestelijk en je kan niet stoppen met naar je nagels kijken. Mijn favoriete glitterlak is er één van Essence, nl. Night In Vegas.
3) OPI, China Glaze of Essie?
Ik denk dat ik toch China Glaze kies. Van OPI heb ik nog geen nagellak, dus kan ik daar moeilijk iets over zeggen. Essie heb ik wel al vaak gezien in de Kruidvat, maar ik heb nooit een gevoel van " Oh, deze moet ik echt hebben!", en dat heb ik bij China Glaze wel.
4) Om de hoeveel tijd verander je je nagellak?
Meestal laat ik gewone nagellak zonder nail art ongeveer 2 dagen op, maar als het een nail art is waar ik veel tijd in heb gestoken, blijft die makkelijk 3 dagen op mijn nagels zitten.
5) Wat is je favoriete nagellak kleur?
Rood, zalmroze en blauw vind ik allemaal heel mooie kleurtjes, maar vraag me alsjeblieft niet om er één te kiezen, want dat is echt moeilijk! ;)

6) Donker of licht?
Dan ga ik voor lichte kleuren. In de winter zijn donkere kleuren natuurlijk heel mooi, maar over het algemeen draag ik liever felroze dan zwart of donkerblauw.
7) Wat heb je nu op je nagels?
Nu heb ik de Catrice LE Big City Life, San Francisco op! Hierover schrijf ik binnenkort een review!
8) Matte nagels, in of out?
In, al heb ik het zelf nog nooit gedaan! Op foto's ziet het er altijd mooi uit, vooral als je bijvoorbeeld een zwarte matte nagellak op hebt en dan een zwarte glanzende tip maakt, klasse!
9) French manicure?
Eigenlijk wel, maar dan moet het heel fijn en juist gedaan zijn. Ik vind dat het er soms een beetje 'goedkoop' kan gaan uitzien bij extreem dikke tips of een té witte kleur. Als ze mooi gevijld zijn met een mooie tip eraan, vind ik het prachtig! 
10) Favoriete winter kleur? (oorspronkelijk favoriete zomer kleur, ik dacht dat winter meer zou passen, haha)
Donkergroen vind ik echt een mooie kleur in de winter, naast bordeaux! Zo warm en het past bij alles, top!

Zo, dat was het! Hier even de website waar ik 'm van gehaald heb: http://imaginationincolour.co.uk/2012/04/nail-polish-tag/

xx Katrien



Geen opmerkingen: