Pagina's

09 december 2012

Mini Shoplog Action

Hey iedereen!

Gisteren ging ik eens naar de Action, er is er één in mijn stad. Eigenlijk ging ik op zoek naar het nep-Konad setje, maar bij ieder setje ontbrak er wel iets! Uiteraard heb ik toch wat andere spulletjes gekocht! Niet zo énorm veel, daarom dat dit ook een mini shoplog noemt, haha. Ik kocht 4 producten, maar ik wou ze toch eens aan jullie tonen. Enjoy!

Dit zijn de spullen die ik gekocht heb! 2 nagellakjes, een nageldroger en een handcrème.
 Als eerste: de nageldroger! Ik zag deze staan en ik wou hem meteen kopen! Ik vond het idee niet slecht, want meestal moet ik wel redelijk lang wachten tot mijn nagels droog zijn. 
 De nageldroger is compact en zit in een gewoon plastic doosje. Er zijn normaal gezien 4 kleuren, ik koos voor de rode versie. Op de achterkant staat wat informatie en de gebruiksaanwijzing.
Dit is 'm! Het concept is simpel: het rondje bovenaan neemt lucht uit de omgeving. Je legt je nagels in de opening en drukt zachtjes en de lucht blaast op je nagels! Ik heb hem al eens gebruikt, en ik vond hem wel goed werken. Natuurlijk waren mijn nagels niet in 2 minuten droog, maar hij versnelt het drogen wel. 
 Ik kocht ook een hand- en nagelcrème van het merk Hegron. Deze crème zou je handen zacht en soepel moeten maken en je nagels sterker: van de soepele handen heb ik wel degelijk iets gemerkt, maar van sterkere nagels nog niet. Ik gebruik 'm nog maar 2 dagen, misschien is het iets van langere termijn? Ik hou jullie op de hoogte! Al bij al, fijn product!
 Als laatste kocht ik ook nog 2 lakjes: Broadway Blue en Purple Sky van MAX make up. Ik ben hier heel benieuwd naar, ik heb namelijk nog nooit nagellak van de Action gekocht! Binnenkort komt hier dus een review over!

Zo, dit was mijn mini shoplog. Het leuke aan de Action is dat je er leuke en fijne producten kan vinden, als je maar goed zoekt ;) 
Heb jij al leuke en/of fijne productjes bij de Action geshopt? Tell me!

De prijzen

Nageldroger: € 2,49
Hegron hand-en nagelcrème: € 0, 99
MAX nagellak: € 0, 49 / stuk

xx Katrien
  




Geen opmerkingen: