Pagina's

26 december 2012

Review | Rituals Nail Varnish Corrector Pen

Hey iedereen!


Aangezien ik gisteren ziek was, post ik vandaag 2 berichten. Eén heb je al gehad, en hier is de tweede! Deze review gaat over de Rituals Nail Varnish Corrector Pen. Ik kreeg deze voor Kerst en wou hem direct uittesten! Lees verder voor de review en foto's.

De stift zit in een strak zwart doosje, mooi!
Op de foto zie je het niet zo goed, maar dit zijn de ingrediënten. Natuurlijk nagellakremover (zonder aceton!), maar de stift bevat ook jojoba-olie!
Dit is de stift zelf, weer simpel zwart. Hij heeft 2 uiteindes.
Langs de ene kant zit de pen zelf. Hij voelt echt aan als een schrijfpen, haha! Het is een soort spons, maar dan harder.
Langs de andere kant zitten 'reservepennetjes', die je kan gebruiken wanneer de huidige stift verkleurt of uitgedroogd is. Handig!
Ook bij deze review heb ik een test gedaan! Ik bracht een klein streepje roze nagellak aan aan de zijkant van mijn nagel en liet dit drogen. Dit was dus zogezegd de nagellak die ernaast was gelakt.
Hier verwijder ik de lak met de corrector pen. Dit gaat gemakkelijk, maar de lak gaat niet weg bij één veegje. Je moet er een aantal keer over gaan voordat de lak weg is.
Ziezo, niets meer van de nagellak te zien!
Er is wel een klein nadeeltje... Nadat je de lak eraf hebt gehaald ziet het er zo uit. Eigenlijk niet echt een huge problem, maar voor sommigen misschien onhandig. Ik heb er geen probleem mee!

Ziezo, dit was de review! Ik ben superblij met deze corrector pen, hij is echt handig en werkt fijn! 

Hoe verwijder jij nagellak die op de huid naast je nagels zit? Tell me!
xx Katrien

1 opmerking:

Jolet zei

Zoiets is heel handig, mijn soortgelijke pen is op dus ik moet eigenlijk op zoek naar een ander. Deze lijkt me ook wel heel fijn!