Pagina's

25 januari 2013

Review & Swatch | Catrice Natural Is Calling

Hey iedereen!
Zoals jullie misschien al opgemerkt hebben ben ik de lakjes van mijn vorige shoplog aan het swatchen! Vandaag is het de beurt aan mijn tweede Catrice lakje: Natural Is Calling. In het schap van alle felgekleurde NEONnaturals nagellakjes vielen de Naturals minder op, maar toen ik laatst even keek toen ze in de uitverkoop stonden (ik kocht deze voor €0,80!) zag ik ook een aantal leuke lakjes in de lichtere categorie. Ik koos Natural Is Calling uit, een mooi beige/zandkleurig lakje. Lees verder voor de swatches!
Op elke foto draag ik 2 laagjes van NIC.

Anders dan de andere LE's van Catrice is dit flesje gewoon zoals die uit de vaste collectie. Het kwastje is zoals altijd heel goed en de nagellak is makkelijk aan te brengen.

Dit is de kleur op mijn nagels. Ik vind het een heel mooi lakje, niet echt een nude kleur maar ook geen echte 'kleur' zeg maar, haha. Eerder een mooie lichtbeige kleur :) Hij dekt ook goed in twee laagjes en lakt gemakkelijk. De substantie vond ik eerst wat te dun, maar toen ik hem even door mijn handen had laten rollen was 'ie perfect.
Mijn conclusie over dit lakje? Mooie kleur (net geen nude, meer 'naturel'), goede dekking, makkelijk aan te brengen en de prijs natuurlijk! Dit lakje is in sommige filialen van Kruidvat nog te koop, maar in sommige winkels kunnen ze al verdwenen zijn. Ik zou dus snel een kijkje gaan nemen! 
Heb jij al een NEONnaturals nagellak gekocht? Ga je eerder voor de neons of toch voor natural? Let me know!
xx Katrien

Geen opmerkingen: