Pagina's

15 januari 2013

Lovely Combination #2

                                                                                    
Hey iedereen! 
Vandaag heb ik voor jullie mijn Lovely Combination #2! Ik weet niet waarom, maar tegenwoordig heb ik echt iets met roze lakjes! Onlangs kocht ik zelfs een roze glitterlak van Essence, omdat ik dacht dat hij heel mooi zou staan over een ander lakje. Het resultaat? Lees verder!


Tadaa, een very lovely combination :) Als base gebruikte ik een mooi felroze lakje van NYC en als topcoat de roze glitterlak van Essence. Me loves <3
De glitterlak vind ik heel speciaal, bijna holografisch! Er zijn veel verschillende kleuren glitters, maar de roze overheersen toch wel. Pretty!

Hier zijn de lakjes die ik heb gebruikt (vlnr):
- Kruidvat, Nail Hardener Extra Strong (gebruik ik als basecoat)
- NYC, Greenwich Village
- Essence, Party Princess
- Essence, Gel Look Topcoat
Dit was de tweede LC van dit jaar! Ik vond de combinatie heel mooi, over Party Princess ben ik echt enthousiast! Misschien volgt er nog een review... 

Vonden jullie deze LC mooi?
Tot morgen! 
xx Katrien

1 opmerking:

Josephine zei

Oh deze LC vind ik zeker mooi :D