Pagina's

19 januari 2013

NOTD | Fred In Vegas

Hey iedereen!


Op zaterdag is het bij mij studie-time en ter ontspanning lak ik mijn nagels graag een keer. Dat deed ik vandaag ook en ik kwam bij deze NOTD uit! Ik had zin in een knalkleur en toen ik een feloranje lakje op mijn nagels had, dacht ik dat flakies er wel mooi bij zouden staan. Ik deed over feloranje nagellak dus een flakie topcoat :) Het resultaat? Dat kan je verder in dit bericht bekijken!



Oh, deze combi vind ik zo leuk! De oranje kleur is heel mooi en de flakies geven het een speels en leuk effect. <3
Deze kleur is misschien meer iets voor de zomer, maar ik vind het nu wel leuk om opvallende lakjes te dragen. Ik ga heel blij zijn als het lente is, dan kan ik weer veel felle kleurtjes dragen :)
Yay, een gelukte foto in een mooie pose :3 De flakies kan je hier goed zien, ze geven een soort gouden gloed aan de oranje nagellak. Pretty!

Deze lakjes gebruikte ik voor mijn NOTD (vlnr):

- Kruidvat, Nail Hardener Extra Strong (basecoat)
- Essence, Night In Vegas
- Catrice, Fred Said Red
- Essence, Gel Look Topcoat

Dit waren mijn Nails Of The Day! Ik vind ze heel leuk en speels staan en zoals ik al zei: ik kan niet wachten tot het lente wordt (op nagellak- vlak dan, haha)!

Draag jij nu al felle kleuren op je nagels?

xx Katrien

1 opmerking:

Anoniem zei

Mooie kleur! En die flakies maken het helemaal af :-)