Pagina's

05 januari 2013

Tag | Nailpolish and Me

Hey iedereen!
Vandaag heb ik een tag voor jullie, de Nailpolish and Me tag! Ik zag hem op een aantal blogs en het zag er wel leuk uit om te doen, so here it is! Benieuwd naar mijn antwoorden? Lees verder!
1. Hoeveel lakjes telt jouw stash?

Oké, bij de andere beautybloggers was dit meer, maar ik heb op dit moment 52 lakjes. Ik koop ze al sinds augustus, dus ik vind dat ik al een aardige hoeveelheid heb! Het zijn allemaal lakjes die ik graag draag en ik ben er blij mee! Wellicht breidt deze collectie zich nog uit...

2. Van welk merk bezit je de meeste lakken?

Ik bezit het meeste lakjes van het merk Essence, zowel van de oude als de nieuwe flesjes. Samengeteld met Catrice is dit de helft van mijn stash.


3. Wat is de meest voorkomende kleur in je stash?

Rood en roze komt het meeste voor, ik vind het gewoon prachtige kleurtjes! Ook blauw heb ik een paar keer.

4. Zijn er kleuren/finishes die je niet bezit?

Ja, natuurlijk! Ik heb wel glitters, flakies, holografische topcoats enzovoort, maar een matte topcoat heb ik niet! Ook alle kleuren heb ik nog lang niet, en ik denk niet dat iemand ooit alle nagellak ter wereld kan bezitten.
5. Welke nagellak draag je het meest?

Ik hou ervan om veel af te wisselen, maar ik draag vaak Catrice Bloody Mary To Go en NYC Prospect Park Pink.

6. Van welke lak blijf je je afvragen waarom je het nog niet weggegooid hebt?

Mijn allereerste Maybeline topcoat... Hij is zo hard als steen geworden, maar ik gooi hem niet weg! :o
7. Gebruik je een basecoat?

Ja altijd, zelfs als ik even wat nagellak swatch! Mijn nagels zijn eens verkleurd toen ik nog geen basecoat gebruikte en vanaf dan gebruik ik het gewoon altijd! Tegenwoordig gebruik ik een nagelverharder als basecoat, en die werkt heel fijn.


8. Gebruik je een topcoat?

Jep, altijd. Qua topcoat en basecoat ben ik echt strikt voor mezelf; altijd een basecoat, altijd een topcoat! Ik vind het heel mooi als mijn nagels dan mooi glanzen, het geeft zo'n afgewerkt gevoel :)

9. Stempelen of uit de losse hand?

Uit de losse hand, for sure! Met stempels heb je altijd iets perfect en dat is fijn, maar ik vind uit de losse hand toch creatiever en origineler.
10. Hou je van glitters/shimmer of toch liever een crème finish?

Glitters! Ik vind glitters super en ben helemaal verliefd op mijn Essence Circus Confetti. Het geeft zo'n feestelijke toets aan je nagellak waardoor je zelf ook in een goede stemming raakt. Voor zakelijke dingen is dit natuurlijk niet zo geschikt, maar voor een feestje of alleen op je ringvinger glitters vind ik supermooi staan!


11. Voel je je kaal zonder nagellak?

Ja, echt waar. Nagellak voegt iets toe aan je outfit en is gewoon prachtig! Zonder nagellak vind ik mijn nagels ook gewoon minder mooi en zo saai, add some colour!
12. Hoeveel lakjes heb je de afgelopen week gekocht?

Ik heb er volgens mij 3 gekocht: een glitterlak van La Femme, Essence What's My Name en witte nagellak van Hema. Het was dan ook vakantie, dus... :)
Zo, dit was de tag! Iedereen mag 'm overnemen en ik heb de tag op deze site gevonden. Hopelijk vonden jullie deze eerste tag van 2013 leuk :)
Een klein vraagje: hoeveel lakjes telt jouw stash? Let me know!
xx Katrien

4 opmerkingen:

GlossieQueen zei

Leuk artikel :D

Joyce zei

leuk om te lezen!

Gemma zei

55 :d <3

Anoniem zei

Ik vind dit altijd leuk om te lezen! :)

En die van mij telt ongeveer 196 lakjes... oeps!