Pagina's

28 januari 2013

Update | Vragenlijst blog

Hey iedereen!

Ik heb even een mededeling in verband met de blog, binnenkort komt er namelijk een nieuwe lay out online! Lees verder voor meer informatie over deze update!
Ik wou dit al even doen, maar omdat het nu 2013 is en de blog al zes maanden bestaat (yay!) ben ik na een maandje brainstormen tot dit besluit gekomen! Het wordt gewoon een basispatroon van Blogger, maar er komt zeker een nieuwe header, een ander lettertype, etc. Ik vind het zelf heel leuk om lettertypes en achtergronden uit te kiezen, maar verwacht zeker geen mega-design blog die ik helemaal zelf in elkaar heb gestoken. Je mag een frisse maar toch nog altijd girly blog verwachten met natuurlijk nog altijd elke dag een bericht i.v.m. beauty, lifestyle en nagellak! De nieuwe lay out komt waarschijnlijk binnen 1 à 1,5 maand online. Natuurlijk wil ik jullie hier ook bij betrekken, dus heb ik een mini-enquête met 6 vraagjes opgesteld. Je bent helemaal niet verplicht om deze vragen te beantwoorden, maar ik zou het natuurlijk wel heel handig en leuk vinden :)


- Welke elementen van de huidige lay-out wil je graag behouden? (vb. lettertype, foto van de header, opstelling van de berichten, etc.)?

- Welke elementen van de huidige lay-out vind je niet zo praktish of goed en wil je dus niet meer terugzien in de nieuwe lay-out?

- Wat vind je van mijn schrijfstijl (meerkeuze): "Leuk om te lezen en goed! - gewoon goed-oké, maar niet echt mijn smaak - slecht- heel veel aanpassingen nodig, redelijk slecht."

- Zou je de roze kleur terug willen zien in de nieuwe lay-out?

- Vind je dat er meer 'orde' moet zijn op de blog (duidelijkere pagina's, betere indeling, etc.)?

- Welke soort posts zou je meer/nieuw willen zien (shoplog, nagellak, beauty, persoonlijk, sneak peak, lifestyle, tags)?

- Heb je nog andere opmerkingen of tips?


Uiteraard mag je je vragen en/of opmerkingen opsturen naar mijn e-mailadres (kalanails@hotmail.com). De antwoorden op de mini-enquête mag je hieronder schrijven of in een mail doorsturen . Alvast bedankt!


xx Katrien

Geen opmerkingen: