Pagina's

09 maart 2013

Beautiful Nails Challenge

                                                                                    Hey iedereen! 

Iedereen wil mooie, perfect gemanicuurde nagels hebben en ik ook! Mijn nagels zijn nu echt te kort (als gevolg van stress en ziek zijn en blablabla…) en ik wil eindelijk mooie lange nagels om de zomer in te gaan zodat ik allerlei frisse kleurtjes kan dragen zonder me te schamen. Daarom is mijn challenge voor de komende 2 maanden (en misschien zelfs langer!) om mijn nagels niet meer af te bijten en ze goed te onderhouden! Dit is mijn plan voor de komende 2 maanden… 
Wat wil ik bereiken?
Mooie verzorgde nagels krijgen in 2 maanden zodat ik klaarsta voor de zomer!

Wat is mijn motivatie?
Allerlei mooie foto’s en nail arts op het internet en goede nagelblogs.

Hoe ga ik het aanpakken?
Gedurende 2 maanden ga ik proberen om mezelf elke dag een mini-manicure te geven (vijlen, nagelriemen, handcrème, nagelverharder) en ik ga niet aan mijn nagels bijten.

Hoe ga ik mezelf motiveren?
2 maanden=8 weken: om de 2-3 weken verwen ik mezelf eens en/of koop ik iets wat ik al heel lang wou. Als ik toch op mijn nagels bijt, verplicht ik mezelf om naar foto’s van mooie nagels te kijken en krijg ik geen grote beloning.

Met wie deel ik het?
Met jullie natuurlijk! Ik schrijf om de 2 weken een update-artikel op Kala Nails. En mijn familie en vrienden licht ik ook in over mijn challenge, zodat ze me erop kunnen wijzen als ik bijv. op mijn nagels bijt.

Zo zien mijn nagels er op dit moment uit… *shame*


Ik hoop echt dat ik de challenge volhoud en dat ik nooit meer op mijn nagels bijt! 

Doen jullie samen met mij de challenge? Dat zou echt leuk zijn :-)

xx Katrien

2 opmerkingen:

Gemma zei

Ik bijt niet op mijn nagels, ma ik doe toch met je mee(: ❤

Unknown zei

Ik bijt ook niet maar heel veel succes en het komt vast goed! :D