Pagina's

03 maart 2013

NOTD | Ice Princess

Hey iedereen!

De winter is nu bijna het land uit, maar toch had ik vandaag zin in een winters kleurtje op mijn nagels! Ik koos voor de combinatie van een mooie ijsblauwe nagellak van Essence en een leuke holografische topcoat van Catrice. Lees verder voor het resultaat van 'Ice Princess'!
Op elke foto draag ik 2 laagjes van de basislak en 1 laagje van de topcoat.

Ik vind dit echt een leuke combinatie om op mijn nagels te dragen, de blauwe nagellak met de holografische topcoat erover is echt mooi! Ik zou deze nagellakjes wel eerder dragen in de winter (nu het nog kan, hihi) maar in de zomer zou ik toch voor een fellere basis gaan.

Deze nagellak gebruikte ik voor deze NOTD (vlnr):
- Kruidvat Nail Hardener (als basecoat)
- Essence 'I Love Bad Boys'
- Catrice 'Have An Ice Day' Topcoat (LE Million Styles)
- Catrice Topcoat

Dit waren mijn 'Ice Princess' -nageltjes :-) 

Q: Wat vinden jullie van mijn NOTD?

xx Katrien

Geen opmerkingen: