Pagina's

02 maart 2013

Review & Swatch | Catrice George Blueney

Hey iedereen!

In mijn vorige shoplog kwam deze nagellak -met leuke naam!- voorbij en het werd wel eens tijd om een swatch online te zetten. Ik kocht dit lakje toen de oude collectie er nog was, maar gelukkig heeft Catrice deze ook in het nieuwe assortiment opgenomen. Lees verder voor een review en swatch van dit lakje.


Het flesje is normaal en heeft de typische Catrice-vorm. Het kwastje is zoals we gewend zijn lekker breed en makkelijk te hanteren. De naam van dit lakje vind ik ook erg leuk, 'George Blueney'!

Hier draag ik 2 laagjes van 'George Blueney' (op alle foto's trouwens). Hij dekt mooi en de kleur is prachtig, diepblauw met kleine zilveren en groene glitters. 

Het aanbrengen van het lakje gaat heel makkelijk en er zijn geen problemen. Nice ;-)
Dit lakje van Catrice vind ik een schot in de roos, echt heel mooi. De kleur is gewoonweg prachtig en de applicatie verloopt zonder problemen. Zoals ik al zei is deze kleur nog altijd aanwezig in het nieuwe assortiment, maar hij is wel iets duurder dan voordien (€2,99). 
Catrice 'George Blueney' is voor €2,99 te koop bij Kruidvat.

Q: Welke nagellak van het vernieuwde Catrice-schap wil jij zeker nog hebben/vind jij het mooist?

xx Katrien

Geen opmerkingen: