Pagina's

02 maart 2013

Update | Nieuwe lay-out!



Hey iedereen!

Ja, je bent op kalanails.blogspot.be beland, don't worry! Alleen heeft deze site vanaf vandaag een nieuw jasje, zoals je wel ziet ;-) Ik hoop dat jullie deze nieuwe lay-out mooi vinden!
Ik wou al een tijdje een nieuwe look voor mijn blog, maar ik bleef twijfelen tussen verschillende thema's, lettertypes, etc. Ik vond dat ik vandaag de knoop moest doorhakken en dat heb ik gedaan! Ik koos voor een luchtig peachy thema met roze en felblauwe accenten. Vooral de accenten vind ik heel leuk, anders zou alles zo eentonig zijn. Ook het lettertype van de berichten en op de blog in het algemeen heb ik veranderd, omdat ik niet helemaal tevreden was met het vorige. Alles is nu wat meer geordend. 
Ik ben nu nog volop bezig met berichten aanpassen, nieuwe pagina's maken en ideeën om deze blog nog mooier te maken! Ik ben heel tevreden met deze nieuwe lay-out en beschouw het ook als een 'nieuwe start' om mijn foto's en kwaliteit van artikels te verbeteren. Hopelijk merken jullie dit ook!
Het is nu wel belangrijk dat ik de nieuwe lay-out mooi vind en dat deze bij mijn persoonlijkheid past, maar jullie mening is ook van groot belang! Laat dan ook even een reactie achter, dat zou ik leuk vinden :-) 
Zo, tot zover deze update! 

xx Katrien 

1 opmerking:

Unknown zei

Heel mooi! Fris en girly (: