Pagina's

12 april 2013

Nail Art | Like A Zebra

Hey iedereen!

Dierenprint is hot: tijgers, panters, slangen, zebra's... Alle soorten komen aan bod. Ook in nail art zie je deze patroontjes terug, maar tot nu toe had ik het nog nooit geprobeerd. Ik was gewoon niet zo voor dierenprint op mijn nagels of op mijn kledij. "Was", inderdaad ;-) Ik probeerde eens een zebraprint uit en het resultaat vind ik echt super! Lees verder voor meer foto's en de lakjes die ik gebruikte.
 'Like A Zebra' maakte ik met deze lakjes (vlnr):
- Kruidvat, Nail Hardener
- Hema, wit
- MAX Striper, Black
- Catrice, Top Coat

 Ik vind deze nail art zooo leuk, ik heb net stickers op mijn nagels! Hij is ook heel simpel om te maken, daarom dat ik geen tutorial maakte (als je dit de volgende keer zou willen, hoor ik het graag!). Binnenkort maak ik zeker nog een nail art met dierenprint, want ik heb de smaak te pakken!

Q: Welke (dieren)print zou jij nog willen zien?

xx Katrien

6 opmerkingen:

Unknown zei

Super leuk en netjes! Je moet luipaard proberen (:

Fashiable | Nanne zei

Heel leuk gedaan zeg!

Eline zei

Wow, echt supermooi <3

Lisanne zei

Gaaf gedaan zeg! Leuk die foto met die parels!

Rosie zei

Super mooi gedaan en wat kun je dat netjes zeg! WAUW!

Als je het leuk vind, ik organiseer morgen een linkparty op mijn blog! Dit houdt in dat je vrij reclame mag maken voor 3 van je leukste artikelen van de afgelopen week, inclusief een foto en een link naar jouw blog! Tof toch?! Als het je leuk lijkt ben je van harte uitgenodigd om morgen mee te 'feesten'!

Liefs van Rosie!

Josephine zei

Zebraprint op de nagels vind ik altijd zo leuk!