Pagina's

17 april 2013

Nail Art | Spring! #1

Hey iedereen!

De lente is eindelijk in het land en hopelijk blijft dit zo! Daarom dacht ik dat een reeks met lente nail arts wel leuk zou zijn. Hieronder kan je de eerste bekijken!
Op elke foto draag ik 2 laagjes basislak (blauw). 
 Ik liet me voor deze nail art inspireren door een aantal typische lente-dingen, namelijk blauwe lucht, groen gras en fleurige bloemetjes.
Hoe ik gewerkt heb? Ik bracht eerst 2 laagjes blauwe nagellak aan, daarna nam ik een kwastje, dipte deze in mintgroene lak en tekende op elke nagel 2 curvy lijntjes. De bloemetjes (roze stippen) maakte ik met een dottingtool. Daarover lakte ik nog een sneldrogende topcoat, om mijn nail art langer te behouden.

 Deze nagellakken gebruikte ik voor mijn eerste Spring!-nail art (vlnr):
- Kruidvat, Nail Hardener
- NYC, Prospect Park Pink
- Essence, Absolutely Blue
- Catrice, Sold Out Forever
- Catrice, Top Coat


Ik vind deze nail art wel leuk, hij is niet erg knallend maar eerder subtiel en dat mag ook wel eens een keer, niet waar? ;) De blauwe en de minty lak zijn pastel en in combinatie met de roze glimmende NYC ziet de nail art er nog leuker uit!

Q: Wat vinden jullie van deze nail art? Wat voor lente nail art zouden jullie nog willen zien? 

xx Katrien

Geen opmerkingen: