Pagina's

27 mei 2013

Routine | Hoe ik mijn nagels verzorg!




Hey iedereen!

Zelf vind ik het altijd heel leuk om te zien hoe andere nailpolish-lovers hun nagels verzorgen en in welke volgorde ze het doen, dus ik dacht dat jullie het ook wel eens fijn zouden vinden om mijn versie te zien! Ik verzorg mijn nagels ongeveer eens in de 2 dagen, maar soms doe ik het ook elke dag. Kijk mee om in foto's te zien hoe ik mijn nagels verzorg :-)


 Deze producten gebruik ik voor mijn verzorging:
- Essence Studio Nails Pro White Rosé
- Lush Lemony Flutter
- Kruidvat Quick & Easy Nail Polish Remover
- Hegron Hand & Nail Cream
- Vijl
- Bokkenpootje (ronde kant)


 Als eerste verwijder ik mijn oude nagellak/nail art.

Daarna verwen ik mijn handen met wat handcrème. Deze van Hegron vind ik erg fijn!
Daarna breng ik de alom bekende Lemony Flutter aan op mijn (droge :s) nagelriemen. 

Terwijl mijn nagels nog onder de Lemony Flutter zitten duw ik mijn nagelriemen terug met een bokkenpootje. 
Als laatste ontvet ik mijn nagels door er nog wat remover over te doen met een watje en daarna lak ik mijn nagels oftwel met een basecoat om er nagellak over te doen, oftewel met deze Nail Whitener van Essence. 
Tada, helemaal klaar!

Hopelijk vonden jullie het leuk om te zien hoe ik mijn nagels verzorg :-)

Q: Hoe verzorg jij je nagels?

xx Katrien

Geen opmerkingen: