Pagina's

18 juni 2013

Nail Art | Black 'n White Waves

Hey iedereen!

Nail art vind ik super om te doen, dus hier is weer een nail art artikel :-) Ik hield het simpel, maar toch leuk. En 'I Love Bad Boys' van Essence is zo'n mooi blauw kleurtje! <3 Lees verder voor meer foto's.






 Deze nagellak gebruikte ik voor mijn nail art (vlnr):
- Essence, Base Coat
- Essence, I Love Bad Boys
- Max Striper, White
- Max Striper, Black


Ik vind dit een leuke nail art die heel simpel is om te maken en ik doe 'm misschien nog een keer, maar dan met andere kleurtjes (al vind ik deze ook erg leuk ^^). Ik merk ook dat ik al behendiger ben geworden met stripers, dus misschien koop ik er binnenkort nog een aantal. De nagellak van de stripers droogt trouwens ongelofelijk snel, dus zeker een aanrader als je in de Action bent! 

Q: Wat vind jij van deze nail art?

xx Katrien

Geen opmerkingen: