Pagina's

26 juni 2013

NOTD | Red Vegas

Hey iedereen!

In deze post laat ik jullie mijn NOTD zien! Ik had zin in een classy rode kleur, maar mistte toch nog iets. Ik voegde de prachtige Night In Vegas topcoat van Essence toe en tada, een mooie nagellakcombinatie was geboren! Lees verder voor meer foto's.


 Op bovenstaande foto's zie je het effect van de flakies, ze veranderen per lichtinval. Pretty!

Deze twee lakjes gebruikte ik voor mijn NOTD:
Catrice, Bloody Mary To Go
Essence, Night In Vegas Topcoat

Ik vind deze combi heel leuk om op mijn nagels te dragen :) En de topcoat van Essence; i love it!

Q: Hou jij ook zo van flakies?

xx Katrien

7 opmerkingen:

Unknown zei

Ik houd ook van flakies!! Ze blijven zo prachtig. Mat zijn ze ook heel mooi! :)

be(e)-pink! zei

prachtig! ook met de flakes!

Ashleey zei

Erg mooi lakjes <3 flakees liefde

ShopViews zei

Wat een apart lakje zeg! Ik vind m wel mooi!

Julie zei

Erg classy

Fashiable | Nanne zei

Ziet er feestelijk uit, erg leuk!

Unknown zei

Wat een ontzettend leuke combi zeg! Die flakes passen er perfect bij, erg mooi.