Pagina's

26 november 2013

NOTD Golden Purple Groove



 Het is weer tijd voor de donkere nagellakkleuren, want het is herfst! Daar heb ik totaal geen probleem mee omdat ik donkere kleuren eigenlijk best classy vind staan ;) Vandaag heb ik een NOTD voor jullie van mijn ‘herfstnagels’!


Ik koos voor een donkerpaarse nagellak van NYC en om het af te maken gebruikte ik mijn huidige favoriete topcoat, namelijk de goudkleurige van Hema!


De precieze namen van de nagellak… (vlnr):
- NYC ‘Purple Groove’
- Hema Top Coat Glitter ‘23’

Ikzelf vind het super om deze combi op mijn nagels te dragen en de glitters maken het helemaal af! De paarse kleur past ook goed bij al mijn outifts, dus dat is mooi meegenomen. De komende herfst zullen er zeker nog verschillende donkere nagellakkleuren voorbijkomen! ;)

xoxo, Katrien

Geen opmerkingen: