Pagina's

22 november 2013

NYC Oh Soho Sweet

Zoals jullie weten hou ik van felle kleuren op mijn nagels, maar de laatste tijd neig ik toch vaak naar een klassieke en verzorgde manicure. Daarvoor is een milky, niet al te dekkende lichtroze lak natuurlijk perfect voor! Oh Soho Sweet van NYC is er zo eentje en vandaag geef ik jullie mijn mening over deze nagellak.


 NYC Oh Soho Sweet, €2,99, verkrijgbaar bij Kruidvat

De verpakking vind ik er simpel uitzien, eigenlijk niets speciaals. Het kwastje is niet te dik en niet te dun, juist perfect eigenlijk! Ik kan er gemakkelijk mijn nagels mee lakken in 3 bewegingen en er blijft ook niet teveel nagellak op het kwastje hangen. Gewoon fijn dus!

Voor een verzorgde manicure is dit echt mijn ‘go - to’ nagellak geworden. Het is een lichtroze milky nagellak waarvan je de kleur wel ziet op je nagels, maar hij geeft toch een natuurlijke uitstraling omdat je de witte randjes er nog doorheen kan zien. Ik draag hier 3 laagjes en dat vind ik toch het mooiste, zo net niet dekkend. Je kan er ook voor kiezen om 1 of 2 laagjes aan te brengen, voor een minder dekkend effect.

De structuur van de nagellak vind ik goed, niet stroperig of lopend. Hij neigt wel wat naar de dunne kant. Bij 1 laagje vind ik ‘m wat streperig lakken, pas vanaf het tweede laagje wordt het een mooi ‘vlak’, zeg maar.

Ik ben zeer tevreden over dit lakje en voor zo’n kleine prijs vind ik ‘m echt goed! Ik neig de laatste tijd wel meer naar NYC nagellak, ik heb er vandaag weer 2 gekocht ;’) Maar goed, als je een nagellak zoekt geschikt voor een natuurlijke en klassieke manicure, go and get this one!

xoxo, Katrien

Geen opmerkingen: