Pagina's

29 december 2013

Christmas Nail Art 2013!

Vandaag heb ik voor jullie -eindelijk- mijn nail art voor kerst van dit jaar! Ik weet dat het nu eigenlijk al te laat is, maar ik vond 'm zo leuk dat ik deze nail art toch aan jullie wou laten zien. Ik maakte deze nail art na van Cutepolish, ik vond 'm er zo schattig uit zien! Hij komt later online door een foute inplanning van mijn blogposts in Blogger, oeps... Anyways, kijk verder voor mijn mix 'n match Christmas Nail Art!


Laten we beginnen met mijn linkerhand, die was voor mij als rechtshandige natuurlijk het gemakkelijkst. Je vindt er een christmas sweater, een gingerbread man, de kerstman en een lichtsnoer (vlnr)!

Op mijn duim had ik natuurlijk ook een figuurtje gemaakt. Dit is een Christmas/Plum pudding, een typisch dessert voor kerst in Groot-Brittanië.

 Dit is mijn linkerhand, het moeilijkst te lakken én te fotograferen! Hier maakte ik een sneeuwvlokje, een cadeautje, een kerstboom en een zuurstok (vlnr).

Op de duim van mijn linkerhand maakte ik een sneeuwman met een wortelneus! Heel schattig :)

En hier zie je alle nail arts op mijn nagels samen! De linkerfoto is mijn linkerhand, de rechterfoto mijn rechterhand. Van de nail arts links vind ik de plum pudding en de kerstman het beste gelukt, van mijn rechterhand de sneeuwman!

Deze mix 'n match nail art komt zoals eerder gezegd niet van mezelf, maar van de 'ultimate guide' van Cutepolish op Youtube. Ik hou van haar video's en deze nail art zag er zo perfect uit dat ik 'm heb nagemaakt, met enkele aanpassingen hier en daar, uiteraard ;) Alle credits gaan naar haar!

Ik vond dit een leuke nail art om tijdens de kerstdagen te dragen en ik heb er ook veel complimentjes over gehad van vrienden en familie! Uiteraard ben ik ook benieuwd naar jullie nagels voor Kerstmis, dus geef een linkje van het artikel op jouw blog in de comments of stuur me een foto via mail (zie contactpagina) !

xx Katrien 

Geen opmerkingen: