Pagina's

25 december 2013

Merry Christmas! + update


Vrolijk kerstfeest iedereen!

Gisteren, op kerstavond, vierde ik al Kerstmis, want in België wordt Kerst meestal op de avond van 24 december gevierd in plaats van op de dag zelf. Samen met mijn familie heb ik thuis lekker gegeten, cadeautjes uitgedeeld en gezellig samengezeten en gepraat. Het was heel leuk en gezellig, al was ik op het einde van de avond wel misselijk door al het eten, haha! Nu ik dit typ ben ik nog aan het bekomen van de feestelijkheden en ben ik rustig bezig. Ik weet dat mijn Nederlandse lezeressen ( / lezers?) nu waarschijnlijk hetzelfde aan het doen zijn als mij gisteren, dus ik wens jullie veel plezier vandaag! Ik hoop dat jullie allemaal van gezelligheid, liefde en warmte mogen genieten op deze mooie dag.

Zoals jullie vast gemerkt hebben heb ik de laatste 2 weken geen berichten meer online gezet. Dit kwam doordat ik examens had en me volledig wou focussen op school. Die inzet is trouwens beloond, want ik had een gemiddelde van 91 op 100! Nu heb ik al een weekje genoten van de kerstvakantie en heb ik al veel afgesproken met vriendinnen en leuke dingen gedaan. Ik had nood aan wat rust en ontspanning en daarom kwam het bloggen op een lager pitje te staan. Nu heb ik echter weer veel zin en aangezien ik vandaag, morgen en komend weekend niets te doen heb, ga ik weer lekker bloggen! Er komen artikels online over mijn kerstcadeaus, nagelswatches en morgen is er mijn Christmas nail art 2013! Nogal laat, i know, maar ik vind 'm zo leuk dat ik hem toch wil delen met jullie :)

Zo, dit was mijn kleine update voor Kerst! Have yourself a merry little Christmas...

xx Katrien

Geen opmerkingen: