Pagina's

08 december 2013

Nail Art | Gold Rush

Tijdens de herfst draag ik het liefst gouden juwelen, die vind ik gewoon beter bij mijn kleding staan. Natuurlijk moet ik mijn nagels dan ook aanpassen, dus begon ik dit weekend te experimenteren met goudkleurige nagellak. Ik kwam voor iedere nagel iets anders uit, het is dus een soort ‘mix and match’ nail art. Hieronder zie je het resultaat!


 Op deze foto is duidelijk te zien wat ik op welke nagel heb gemaakt. Op mijn pink maakte ik witte streepjes op een goudkleurige basis met gouden glitters, mijn ringvinger was mijn  gouden glitteraccent, op mijn middelvinger maakte ik een soort ‘colourblock’ maar dan met goud, wit en zwart en op mijn wijsvinger maakte ik met een dottingtool schattige witte stipjes. Op mijn duim maakte ik een zwart strikje op een gouden/witte achtergrond (te zien op foto 4). I love mix and match!



Deze nagellak gebruikte ik voor ‘Gold Rush’ (vlnr):
- Catrice Quick Dry & High Shine Top Coat
- Kruidvat Nail Hardener Extra Strong
- Hema Special Effect Holographic 52
- Hema Top Coat Glitter 23
- Hema Long Lasting Nailpolish 809
- Constance Carroll Diamond Gloss ‘Ebony’
- MAX Nail Art Striper ‘Black’
- MAX Nail Art Striper ‘White’

Ik vind dit echt een leuke nail art om op mijn nagels te dragen en sinds ik ‘m opheb heb ik er al een aantal complimentjes over gekregen! Hij is trouwens geïnspireerd op de ‘mix and match’ nail arts van Elleandish, klik hier voor haar mooie YouTube-kanaal. Ja, door deze nail art ben ik echt in een Gold Rush ;)

xoxo, Katrien

Geen opmerkingen: