Pagina's

04 december 2013

The Body Shop Shea Lipbutter

Je lippen goed verzorgen is noodzakelijk, zeker in de herfst en winter. Ik houd mijn lippen gedurende de dag zacht en soepel met een lippenbalsem, maar ’s avonds smeer ik een lip butter zoals deze Shea-variant van The Body Shop op voor ik ga slapen. Zo heb ik ook ’s nachts een goede verzorging en sta ik op met zachte lippen. Vandaag laat ik jullie deze heerlijk verzorgende Shea Lip Butter van The Body Shop zien.

Shea Lip Butter (10 ml) - €5,00 -The Body Shop

De verpakking van de lip butter vind ik mooi, met neutrale kleuren en een donkerbruine noot op de voorkant. Ik vind het wel jammer dat er nergens ‘Shea’ op staat, ik moest in de winkel namelijk vragen welke ‘smaak’ dit was! Het potje heeft een draaidop en bevat 10 ml. Sommigen storen zich eraan dat de lip butter in een potje zit en niet in stickvorm omdat dit minder hygiënisch is. Zelf heb ik hier eigenlijk geen probleem mee, ik ben de enige die deze gebruikt.

Op de achterkant vind je heel wat informatie terug en ja hoor, ‘Shea’ staat hier wel vermeld! Als je het papiertje openvouwt vind je de ingrediëntenlijst (hier heb ik geen aparte foto van, wegens te kleine letters). Wat me opvalt zijn de vele verzorgende ingrediënten en oliën, zalig!

De substantie van de Shea Lip Butter vind ik fijn, het voelt echt aan zoals boter op je lippen! Zacht, dik en romig. De kleur is neutraal beige, zoals de verpakking.
De werking is heel goed, ik smeer ‘m elke avond voor ik ga slapen op en de volgende ochtend voelen mijn lippen heel zacht aan. Ze zijn goed gehydrateerd en verzorgd! De smaak en geur van noten is duidelijk aanwezig, maar dat vind ik wel lekker.

Ik ben heel tevreden over de The Body Shop Shea Lip Butter. Hij werkt lekker verzorgend, hydraterend en smaakt naar noten! Als je fan bent van Shea zou ik deze zeker aanraden.

xoxo, Katrien

Geen opmerkingen: