Pagina's

02 december 2013

Yay or nay? : witte nagels

De voorbije zomer zag je het al vaak, maar ook deze winter is het weer in de mode; ultralichte/witte nagellak op je nagels. Bij celebs zoals Rihanna en Kelly Osbourne, maar ook in het straatbeeld. Zelf zei het me nooit veel, maar nu ik het eens gedragen heb ben ik er wel voor te vinden… Toen ik namelijk op een avond een nail art wou maken met een witte basis, bleek dat ik te weinig tijd had en zat ik daar dus met blanco witte nagels.  Het was eerst echt wennen (het leek zo fel!) maar beetje bij beetje begon ik het te waarderen! Ik vind het best wel chique staan ofzo, het past ook bij alles. Het valt natuurlijk wel op, maar dat mag ook wel eens toch?! ;)
Maarr de reden voor dit artikel is natuurlijk; wat vind jij van witte nagels? Vind jij het chique en mooi staan of beschouw je het eerder als te opvallend en als een ‘Ben je je nail art vergeten?’-look?
Yay or nay? Laat een reactie achter met jouw mening!

(sorry trouwens voor de hobbelige nagellak op mijn ringvinger!)

Geen opmerkingen: